Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2008

τέσσερα λεπτά

Χτες , μετά την εγγραφή μου στο blogger / πράγμα που ήθελα να κάμω εδώ και κάμποσο καιρό αλλά όλο και δεν το τολμούσα, όλο και δεν το αποφάσιζα και γενικώς τα κλασσικά που κάμνουμε όταν δεν παίρνουμε απόφαση για να κάνουμε ενα βήμα παραπέρα/ αποφάσισα να γιορτάσω την κίνηση μου με μια ταινία στο σινεμά .. "τεσσερα λεπτά" , ο τίτλος...στα γερμανικά, αφού ήταν γερμανική η ταινία "vier minuten"..
Μπορώ να πω με σιγουριά, οτι ήταν μια από τις πιο καλές και δυνατές ταινίες της χρονιάς. . σύμφωνα πάντα με την ταπεινή μου γνώμη.. Η προσπάθεια, η υπέρμετρη προσπάθεια μιας ηλικιωμένης καθηγήτριας πιάνου, που εκτελεί την ποινή της στην φυλακή, να προετοιμάσει για ενα διαγωνισμό πιάνου, την αντιδραστική , επιθετική, επίσης φυλακισμένη νεαρή Jenny..που εννοείται ήταν ενα σουπερ ταλέντο στο πιάνο..διάνοια που λέμε. , One of a kind, που λαλεί τζιαι ένας γνωστός μου. Ερμηνείες που σου σηκώνουν την τρίχα.. Δείτε το ανεπιφύλακτα.

'Εχω σιήλια μασκαραρίλλικια να κάμω σήμερα, αλλά παίζω πελλόν διότι ενθουσιάστηκα με την έναρξη του blog μου τζιαι γράφω αβέρτα.. Έσιει όμως τζιαι ένα σφυρίν που μου φακκά πάνω στην τζιεφαλή τζιαι λαλεί μου, "σηκώθου, κλείστα τζιαι εν 9.30 η ώρα ήδη..η μέρα προχωρά.." Γι'αυτό τζιαι πρέπει να είμαι πολλά σύντομη σήμερα.

Έξω ο καιρός γκρίζος , μαύρος τζιαι γέριμος... Κόφτει με όμως?

Έτσι τζι'αλλιώς, εν τζιαι πως ήταν να πάω να τζιλιούμαι μεστα πάρκα.. Πού έτσι τύχη..

Εν ηξέρω γιατί, αλλά μέστ'αφτιά μου , έσιει που το πρωί που ακούω το εξής:
"κάντε υπομονή ώσπου νά΄ρθει καλοκάιρι, κάντε υπομονή, θάν' η αγάπη σας φτηνή ".. το γνωστό άσμα του Κηλαηδόνη.. Τωρά γιατί συμβαίνει αυτό, εν ηξέρω να σας πω. .
Για που επέλλανα τέλεια, για που απλά έχω όρεξη για τραουδκιές, για που απλά λείπει μου λλιον καλοκαιρι....

Τζιαι για να είμαι εντελώς ειλικρινής, δυστυχώς εν το τελευταίο..

Υπομονή λοιπόν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: